vrijdag 24 juni 2011

De laatste werkweek

Pffff, Dit was zo'n week van: 'niet te veel van dit soort weken in een jaar; dat trek ik niet'. Het waren de laatste punten van mijn actielijst najagen. Daarnaast was de pijn na de operatie toch erger dan ik had gehoopt en ik had nog te maken met kaakpijn na het trekken van twee kiezen. Iets te veel van het goede Richard!
Het was ook een week van uitersten. Donderdagavond nog als afscheid met m'n gehele afdeling gezellig uit eten en vandaag was het resultaat van de lopende reorganisatie: 2 personen uit m'n afdeling ontslagen.


Inmiddels m'n laatste werkdag gehad, mijn woning leeg opgeleverd en de inboedel opgeslagen. Deventer passé. Het komend jaar wordt deze slingerkooi m'n slaapplek.


Aan alle, nu oud-collega's: zeer bedankt voor jullie warm afscheid!! Ik wens jullie een mooie toekomst en wellicht zien we elkaar over een jaar weer eens in Deventer.
Naar alle verwachting vaar ik dinsdag 28 juni naar IJmuiden.